Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Isnin, 17 September 2012

Ngeri Wanita Terhempas Atas Kereta Dari Tingkat 27...!!!

Kongsi Di Pesbuk

Seorang wanita Cina terselamat selepas melompat bunuh diri dari tingkat 27. Cik Chen, yang mengalami kemurungan selepas bersalin sejak melahirkan anak dua tahun lalu, terhempas pada ketinggian kira-kira 80 meter dari tingkap tandas Century Plaza di Ningbo City, Wilayah timur China 'Zhejiang pada 4 Jun 2008.


Wanita 29 tahun ini, terselamat selepas jatuh pada dahan pokok sebelum terhempas di atas bumbung sebuah kereta merah Mazda 6 . Nasib baik, dia tidak terhempas terus pada kereta.Bagaimanapun dia telah dirawat bagi kecederaan paru-paru dan patah kaki kiri di sebuah hospital .
 

Jika Cik Chen  terus menjunam kebawah dia akan  memiliki kesan tenaga sekitar 8000kg, dalam situasi ini, dia tidak mempunyai harapan untuk terus hidup. Tidak hairanlah banyak penonton internet Cina bergurau Cik Chen menetapkan rekod baru dalam sejarah membunuh diri.

Nasib Chen menyebabkan kerugian kepada pemilik Mazda yang renyuk.Syarikat insuran itu berkata mereka tidak boleh membuat pampasan penuh kerana ia bukan satu kemalangan jalan raya kemalangan tetapi satu insiden yang tidak diduga yang tidak dilindungi .









0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com