Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Ahad, 17 Februari 2013

Coco Brown : Pelakon Lucah Pertama Ke Angkasa!!

Kongsi Di Pesbuk
Coco Brown aiming to become first porn star in space

Pelakon terkenal dewasa, Coco Brown merancang untuk menjadi pelakon lucah pertama untuk pergi ke angkasa dan telah memulakan latihan beliau untuk berkhidmat ruang.



Menurut laporan, Brown telah dibayar £ 64.000 untuk menjadi sebahagian daripada misi ruang swasta dari Belanda yang dijadualkan untuk musim bunga 2014. Dia merancang untuk pergi ke angkasa dan memberikan persembahan kepada rakan seperjalanan beliau

"Kami mempunyai gear yang kita perlu memakai, tetapi saya akan melihat apa yang boleh saya lakukan di sana. Mungkin saya akan keluarkan "boobs" saya dan biarkan  mereka mengambil gambar berlatarbelakangkan bumi," kata Brown.


Beliau telah memulakan latihan anti-graviti dan teruja untuk pergi ke angkasa, roket SXC. Roket akan perjalanan hingga 62 kilometer di atas permukaan bumi. Dia berkata bahawa dia sentiasa disayangi ruang dan menyifatkan dirinya sebagai orang yang sangat mencabar.

34-tahun Brown juga menggunakan nama "Honey Love" dan telah dipaparkan dalam filem-filem lucah yang berjaya termasuk "Big Booty Bomb 2," "Shots slop Sugarwalls" dan "It Don't Matter, Just Don't Bite 5"  Dia akan menjadi wanita Amerika Afrika kedua untuk pergi ke angkasa.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com