Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Rabu, 17 April 2013

Kehidupan Seharian Seorang Transexual Di Vietnam

Kongsi Di Pesbuk Paparan yang akan admin sampaikan merupakan kisah kehidupan seharian seorang transexual ataupun transgender tapi sebelum itu tahukah anda apa itu transgender???

Ini admin petik dari Wikipidia


Transgender adalah satu istilah umum yang digunakan untuk pelbagai individu, tingkah laku, dan kumpulan-kumpulan yang melibatkan kecenderungan untuk berbeza dari peranan jantina budaya konvensional.
Transgender adalah keadaan identiti seseorang jantina (pengenalan diri sebagai seorang wanita, seorang lelaki, tidak atau kedua-duanya) tidak sepadan seks seseorang diberikan (pengenalan oleh orang lain sebagai lelaki, wanita atau intersex berdasarkan jantina fizikal / genetik). [1] transgender tidak membayangkan apa-apa bentuk khusus orientasi seksual, orang-orang transgender boleh mengenal pasti sebagai heteroseksual, homoseksual, biseksual, pansexual, polysexual, atau berjantina, beberapa boleh mempertimbangkan label orientasi seksual konvensional tidak mencukupi atau tidak berkenaan kepada mereka. Takrifan yang tepat untuk kekal transgender dalam fluks, tetapi termasuk:

Anda faham?? tak faham takpe...layan dulu gambar ni...












0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com