Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Jumaat, 10 Mei 2013

Jasad kaku gadis sunti

Kongsi Di Pesbuk
Klang: Dua lelaki warga tempatan berusia 19 dan 24 tahun ditahan polis jam 6 pagi semalam bagi membantu siasatan berhubung penemuan mayat Nur Amyliana Shuhada Mohd Noor, 11 di Bukit Tinggi, di sini.


Ketua Polis Daerah Klang Selatan Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusof berkata, suspek dipercayai terbabit kejadian itu selepas mereka dilihat berkeliaran di sekitar lokasi kejadian dalam keadaan mencurigakan.

“Kedua-dua suspek melarikan diri selepas melihat kehadiran saksi yang menemui mangsa. Pemeriksaan lanjut sekitar kawasan berkenaan turut menemui penyodok tanah 10 hingga 20 meter dari tempat mangsa ditemui.
“Setakat ini kami belum dapat mengaitkan penemuan itu dengan kes berkenaan, tetapi apa yang pasti suspek tinggal berhampiran rumah mangsa,” katanya.

Menurutnya, kedua-dua suspek direman tujuh hari bermula semalam dan siasatan dilakukan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

Mohamad berkata, polis masih menunggu hasil laporan bedah siasat bagi mengenal pasti punca kematian kanak-kanak itu.
“Pemeriksaan awal pada tubuh mangsa tidak menemui sebarang kesan kecederaan. Bagaimanapun, pemeriksaan lanjut oleh pasukan forensik mendapati terdapat kesan pendarahan pada kemaluan menyebabkan polis percaya kematiannya ada unsur jenayah,” katanya.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com