Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Khamis, 13 Mac 2014

LELAKI MAUT APABILA KEKASIH POTONG KEMALUAN

Kongsi Di Pesbuk

Seorang wanita China memotong kemaluan bekas teman lelakinya dengan gunting sebelum membunuh mangsa dengan penukul selepas mendakwa dirogol lelaki terbabit, sebuah mahkamah di Hong Kong diberitahu.

Yeung Ki, 41, ketika perbicaraan itu mengakui membunuh guru piano berusia 32 tahun itu, Zhou Hui ketika Boxing Day 2012 tetapi menafikan dia berniat membunuh, lapor South China Morning Post.


Yeung, seorang warga China dari Tanah Besar dan penduduk Hong Kong membunuh Zhou selepas mempunyai hubungan sulit dengan lelaki yang sudah berkahwin itu yang berpanjangan tetapi diabaikan ketika beliau hamil.

Mangsa turut meminjam wang dalam beberapa kes tetapi tidak membayarnya semula. Pada malam pembunuhan, Zhou memukul mangsa dan menolaknya ke lantai selain turut menampar anak perempuan mangsa sebelum memaksa melakukan hubungan seks, lapor akhbar terbabit.

Selepas kejadian itu, mangsa meletakkan pil tidur dalam sup sebelum memotong zakar mangsa dan mengepam alat kelamin itu ke dalam tandas. Mangsa merasa kesakitan selepas sedar menyebabkan wanita terbabit memukul bekas teman lelakinya itu dengan penukul sehingga mati.

“Yeung Ki didakwa membunuh. Perbicaraan akan berakhir selama 11 hari,” kata seorang jurucakap kehakiman Hong Kong kepada AFP.

Zhou memaklumkan Yeung bahawa beliau memiliki gambar bogel tertuduh yang akan disiarkan di internet kecuali wanita terbabit membayarnya sejumlah HK$200,000 (RM84,547) untuk membeli sebuah kereta. AFP

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com