Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Rabu, 27 Ogos 2014

Kanak-kanak ini Melantak Makan 14 Kg Nasi, 8 Kg Ikan dan 180 PisangSeminggu.

Kongsi Di Pesbuk

Suman Khatun mungkin jadi salah satu kanak-kanak tergemuk seduniaBagaimana tidakDiusianya yang ke-9, ia mempunyai berat badan 100kg.
Berat badan Suman adalah 5 kali ganda anak-anak normal seusianya. 

Budak perempuan yang tinggal di Bengal Barat,Indiaitu sendiri hampir 1 meter tingginya
Dalamrakaman dokumentari ditunjunkkan asal usulberat hebat Suman kerana nafsu makannya yangterlalu besarDalam seminggu ia menghabiskan 14kg nasi8 kg ikan8 kg kentang dan 180 pisangserta makanan ringan .
 
"Semua rakan-rakanku kurus tapi aku gemuk," kataSuman


"Tapi aku tidak punya masalah dalamberdiriduduktidur dan masih bermain sertaberlari dengan rakan-rakanku." 

Ibu bapa Suman sendiri mengaku tidak sampai hatiuntuk menolak keinginan anaknya untuk makan sentiasa


Walaupun begitu bunyaBeli Bibi,berkata ia mencari bantuan ke doktor untuk makan yang mengatasi ketagihan ini.
  
"Saya bimbang mengenai masa depan saya kerana yang lain normal. Adakah menyakitkan," beber Beli Mak Cik"Kami rasa dia menghidap hipertiroidisme tetapi dia keperluan dirawat. Dikawal Jika tidak, dia boleh mendapat diabetes atau serangan jantung." 

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com