Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Selasa, 19 Ogos 2014

PATUNG SEX ‘DUTCH WIVES’ JEPUN MENDAPAT SAMBUTAN

Kongsi Di Pesbuk Menurut yang dilaporkan oleh laman Mirror, Jumat (15/8/2014), boneka baru ini dibuat dari bahan silikon berkualiti tinggi. Secara realitinya, pada saat pandangan pertama pembeli akan sukar membezakannya dengan manusia.

Malangnya, perempuan idaman itu hanyalah sebuah boneka yang diperbuat daripada getah. Namun, syarikat pembuat anak patung ini, Orient Industry, mendakwa bahawa boneka perempuan ini lain daripada yang lain.


Boneka ini sangat mirip manusia sebenar dengan mata yang hampir seperti mata manusia dan kulit yang hampir sama dengan kulit perempuan yang halus.

2

2

2

2

2

2

Bahkan Orient memastikan pelanggan boleh menempah boneka perempuan ini sesuai keinginan. Pelanggan boleh menempah boneka dengan saiz dada, warna rambut, warna mata, dan lain-lain sesuai selera. Pelanggan juga boleh menempah boneka yang jari jemarinya boleh digerakkan.

Orient Industry mengatakan, boneka-boneka keluarannya dibuat dari silikon berkualiti tinggi sehingga sangat mirip perempuan sebenar.

Boneka ini dijual dengan nama “Dutch Wife” yang dalam istilah bahasa Jepun bermakna boneka seks.
“Dua perkara yang masih perlu perbaikan dari boneka ini adalah kulit dan mata. Namun, saat ini saya rasa kami sudah memberikan yang terbaik yang hampir sama dengan manusia sebenar,” kata jurucakap Orient Industry, Osami Seto.
Dipetik dari: Realitiabadi

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com