Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Rabu, 3 September 2014

Wanita Sanggup Berhabis Ribuan Duit Untuk Transformasi Diri

Kongsi Di Pesbuk Maddison Hawk, from Witney, Oxon. who has spent £23k on cosmetic surgery to look a million dollars.

Akaun telah menghabiskan wang sejumlah £ 25,000 pada pembedahan kosmetik - semua sebelum umur 25.

Maddison Hawk berkata keinginan untuk membaik pulih badan yang lengkap beliau telah ditanam pada usia enam, apabila dia menjalani pembedahan untuk pin belakang telinganya.

Bekas denok saiz 12 menyusun senarai rawatan dan operasi dia mahu, dan sebaik sahaja dia berumur 18 mula memenuhi impiannya.





Beliau pertama membelanjakan £ 2,200 secara tetap membuat sehingga mata, kening dan bibir.

Seterusnya datang 750 £ bernilai kulit kimia diikuti dengan £ 3500 setahun pada pengisi bibir.

Pada usia 23, akauntan mengambil risiko dan memilih untuk kerja bodoh meningkatkan beliau daripada 32C kepada seorang awek 32H.

Maddison Hawk, from Witney, Oxon. pictured before (left) and after some of £23k worth of cosmetic procedures she has undergone.

Beliau diikuti ini dengan £ 4,000 pada pembedahan laser mata, £ 1.100 pada gigi laser pemutihan dan £ 600 pada penyingkiran laser rambut pada kaki dan ketiak beliau.

Kemudian, pada bulan April tahun ini, Maddison ditempah untuk liposuction pada perut dia - walaupun hanya menjadi saiz 12.

Tetapi, godaan pembedahan itu terlalu banyak dan di saat-saat akhir dia membuat keputusan untuk mempunyai lemak yang disedut dari badan KESELURUHAN beliau, kos kekalahan £ 5000.

Maddison Hawk, from Witney, Oxon. pictured after some of £23k worth of cosmetic procedures she has undergone.

Beliau berkata: "yang saya cuba diet dan senaman tiada saya mendapat menghilangkan perut periuk saya saya memutuskan LIPO adalah satu-satunya jawapan.. 

"Ia adalah sakit yang paling yang pernah saya berada di dalam, tetapi saya pulih dengan cepat dan disayangi keputusan, pergi dari saiz 12 hingga saiz lapan. 

"Sudah tentu ia menyakitkan - Saya mempunyai lemak yang disedut keluar dari saya - tetapi tiada kesakitan, tiada keuntungan" 

Sekarang saiz kecil lapan, beliau menegaskan penampilan beliau adalah bernilai setiap sen dan telah berikrar untuk meneruskan hobi pembedahan sehingga dia mempunyai badan yang sempurna.
 
Maddison Hawk, from Witney, Oxon. who has spent £23k on cosmetic surgery to look a million dollars.

Keindahan berambut perang, dari Witney, Oxfordshire, berkata: "Saya tidak melihat mengapa anda terpaksa menerima cara anda telah dibuat, apabila ada begitu banyak rawatan dan pembedahan yang ada. 

"Saya mahu mengubah cara saya melihat dan mula berkomplot - sebaik sahaja saya cukup lama, saya akan membuat beberapa perubahan besar. 

"Saya tidak percaya bahawa anda perlu menerima cara anda dilahirkan, saya fikir ia adalah baik untuk membayar perubahan kepada badan anda. 

Maddison Hawk, from Witney, Oxon. who has spent £23k on cosmetic surgery to look a million dollars.

"Dan selain itu, apa bezanya antara memakai membentuk dan mempunyai liposuction? Ini semua hanya tin kering!" 

Beliau kini merancang untuk mempunyai buah dada beliau diangkat, dan banyak lagi pembedahan laser mata, dan juga botox pada masa hadapan. 

"Saya tahu saya telah menghabiskan banyak wang atas penampilan saya -. Tetapi sesetengah wanita menghabiskan jumlah yang sama pada keluar dan mereka mempunyai apa-apa untuk menunjukkan untuk itu saya lebih suka pergi ke hospital untuk menaik taraf lain, daripada pub," katanya ditambah. 

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com