Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Ahad, 27 Mei 2012

3 beradik lelaki mempunyai buah dada menjalani kehidupan normal setelah di bedah...!!!

Kongsi Di Pesbuk Adik beradik yang dibuli dan dipukul kerana mempunyai buah dada kini menjalani kehidupan yang normal selepas pakar bedah membuang Buah dada mereka. Mereka ini Lelaki tetapi mempunyai tumbesaran buah dada yang mantap seperti seorang gadis.






3 beradik dari Republik Dominican yang mengalami perkembangan payudara akibat gangguan genetik yang jarang berlaku kini 'hidup dengan kehidupan yang normal' selepas di jalani pembedahan.




Yeuri, 17, memberitahu TV tempatan: 'Ia menyakitkan tetapi sekarang ini saya rasa gembira. Sekarang mereka tidak boleh mentertawakan kita lagi. '

Selepas pembedahan, keadaan yang dipanggil gynecomastia yang memberi kesan kepada lelaki yang mempunyai ketidakseimbangan hormon, Dr Elbi Morla memberitahu: Pada hakikatnya, ini adalah saat yang penting dalam evolusi mereka.

Dan Felipe bersyukur menambah: 'Mereka kini lelaki biasa. Saya tidak pernah mempunyai harapan bahawa ini akan berlaku'.

'Saya tidak pernah mempunyai wang untuk melakukan pembedahan ini. Saya amat berterima kasih kepada media untuk membantu. '

Doktor berkata mereka kini akan memantau kanak-kanak lelaki dan memberikan mereka ubat untuk menyekat hormon wanita yang mereka telah menghasilkan.

Dan mereka mendedahkan bahawa, yang memberi kesan kepada kanak-kanak lelaki dari bandar selatan luar bandar Magueyal tersebut, adalah genetik.




Credit

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com