Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Isnin, 28 Mei 2012

Logo Olimpik London 2012 Membentuk Ejaan ‘ZION’..

Kongsi Di Pesbuk Olimpik London 2012 dijangka akan berlangsung pada 27 Julai 2012 dan dijadualkan berakhir pada 12 Ogos 2012. Sukan terbesar di dunia ini bakal disertai oleh ratusan negara berdaulat dan ribuan atlit daripada negara peserta dijangka akan berkampung di sekitar London dalam tempoh tersebut.



Logo Kontroversi Olimpik London 2012
Namun, kemeriahan sukan tersebut menjadi sedikit hambar apabila logo rasmi sukan Olimpik London 2012 mempunyai kaitan dengan perkataan ‘ZION’. Apabila menyebut mengenai ZION, minda kita terus terarah kepada pertubuhan Zionisme yang dikelolakan oleh Yahudi Israel. Pertubuhan sekular tersebut menjadi taboo kepada kebanyakan umat Islam di dunia. Umumnya, umat Islam mengaitkan Zionisme dengan keganasan terhadap umat Islam Palestin.
Konspirasi Israel
Pendedahan berkenaan logo rasmi Olimpik London 2012 ini mula-mula diajukan oleh kerajaan Iran pada awal 2011. Kerajaan Iran mengaitkan logo tersebut dengan konspirasi sulit Israel dan Iluminati yang mana cuba ‘membasuh minda’ masyarakat dunia dengan medium sukan mega.
Tidak dinafikan logo Olimpik London 2012 mempunyai kaitan dengan Israel. Lihatlah betapa licik dan jahatnya Yahudi Zionis dalam mencipta propaganda dan kaedah sulit untuk menghancurkan umat manusia. Memang benarlah kata-kata sesetengah pihak bahawa bangsa Yahudi adalah bangsa yang menyebabkan umat manusia sering huru-hara sehingga tidak sunyi daripada peperangan. Memang layak mereka mendapat laknat Allah swt dalam Al-Quran.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com