Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Isnin, 27 Februari 2012

Majlis Sanding Yusry Dan Lisa Meriah!

Kongsi Di Pesbuk
Majlis Sanding Yusry Dan Lisa Meriah!

KUALA LUMPUR – Majlis resepsi perkahwinan Yusry Abdul Halim dan Lisa Surihani yang diadakan di Pusat Konvensyen Putrajaya (PICC) malam Ahad lalu ternyata cukup meriah.
Selepas selamat mengikat ikatan sebagai suami isteri yang sah pada 23 Februari lalu, majlis resepsi itu pula dihadiri hampir 2000 tetamu yang terdiri daripada ahli keluarga, saudara-mara kedua-dua belah pihak, sahabat andai kepada pasangan tersebut serta rakan-rakan media.
Majlis resepsi itu bermula tepat jam 9 malam dengan ketibaan pengantin perempuan dan diiringi pula dengan pengantin lelaki.
Acara berbalas pantun mengikut adat melayu juga turut dipersembahkan sebelum pengantin lelaki dibenarkan duduk atas pelamin bagi memulakan upacara persandingan.
Turut kelihatan cantik dan berseri pasangan pengantin sendiri di mana Lisa kelihatan anggun dan manis memperagakan busana putih rekaan Putra Aziz dari butik Cosry manakala Yusry segak berbaju melayu warna sedondon juga dari pereka yang sama.
Bertemakan konsep ala-ala ‘French Vintage’, suasana dewan kelihatan cukup indah dihiasi dengan bunga-bunga berwarna lembut dan menampakkan ciri elegen dalam majlis tersebut.
Antara artis-artis yang hadir memeriahkan majlis tersebut adalah, Jaclyn Victor, Marion Counter dan suami, Sein (Ruffedge) dan isteri, Dephne Iking, Aizat, Stephen Rahman, Atilia, Sazzy Falak dan suami, Rabbani dan ramai lagi.
Perkahwinan ini merupakan perkahwinan yang kedua buat Yusry selepas berpisah dengan pelakon cantik negara, Erra Fazira dan pertama kali untuk Lisa.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com