Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Rabu, 19 Februari 2014

Lelaki Ditolak Lamarannya Sebab Alat Sulitnya Kecil

Kongsi Di Pesbuk

Patrick Moote merasa sangat malu ketika dia melamar teman wanitanya di depan umum di stadium bola keranjang UCLA . Saat itu Moote sedang dirakam kamera televisyen dan wajahnya muncul di skrin besar di stadium itu dan disaksikan semua penonton .


Namun ketika dia mengucapkan lamaran kepada teman wanitanya yang duduk di sebelah,  si kekasih berlalu pergi meninggalkan dia tanpa sepatah kata pun .

Tapi itu ternyata bukan bahagian yang paling menyedihkan . Parahnya lagi Moote kemudian bertanya kepada teman wanitanya apa sebab lamarannya ditolak . Kekasihnya beritahu  sebab zakarnya terlalu kecil .

" Saya memang melihat zakar saya setiap hari jadi saya tidak hairan sebab dia seperti itu , " kata Moote , seperti yang dilaporkan oleh laman Huffington Post , Khamis ( 13 / 2 ) .

Selepas dia pulih dari rasa sedihnya Moote kemudian mula berfikir untuk membesarkan alat sulitnya . Dia kemudian membuat sebuah filem dokumentari menceritakan usahanya untuk membesarkan zakar melalui pil atau ubat - ubat lain .

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com