Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Rabu, 23 November 2011

"Bangkai Alien" Disimpan dalam Peti Ais...!!!

Kongsi Di Pesbuk

LONDON, KOMPAS.com — Seorang wanita di Rusia membuat gegar para ilmuwan di negeri itu. Wanita itu mengaku menyimpan bangkai makhluk aneh mirip alien dalam peti ais.

Marta Yegorovnam mendakwa bahawa makhluk aneh itu dia temui dua tahun lalu di sebuah tempat yang mengeluarkan bunyi ledakan keras di luar rumahnya di Petrozavodsk, Rusia barat.

setelah mendengar ledakan itu, dia bergegas keluar dari rumah dan mendekati tempat itu.

Setibanya di lokasi, Marta mengaku menemukan puing-puing terbakar serta logam-logam yang sudah hancur dan sangat panas. Ia juga melihat tubuh alien di tempat tadi.

Keraa ingin menjaga keadaan alien tadi, supaya tidak busuk, Marta kemudian mengawetkannya dengan cara membungkusnya dalam plastik dan memasukkannya ke dalam peti ais.

Penemuan Marta itu tidak serta-merta membuat orang lain memercayainya. Ada pula yang menganggap bungkusan itu hanyalah sayuran busuk. Meski demikian, para ilmuwan dari Akademi Ilmu Pengetahuan Karelian di Petrozavodsk merasa ingin tahu dan ingin menyelidiki kebenaran cerita Marta.

Pengamat UFO, Michael Cohen, mengatakan bahawa Rusia merupakan sarang kegiatan objek-objek luar angkasa. Ia juga percaya bahawa pesawat alien mungkin pernah terpantau oleh pihak tentera atau pihak swasta setempat.

"Ini boleh jadi sebuah penipuan, tetapi kemungkinan bahawa makhluk ini merupakan alien asli sebaiknya tidak diabaikan. Dalam setiap kemungkinan, makhluk asing akan terlihat aneh bagi kita, seperti spesimen ini," kata Cohen.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com