Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Ahad, 27 November 2011

WANITA INI KETAGIHAN MAKAN ABU MAYAT SUAMINYA!!

Kongsi Di Pesbuk
article00D5A5CB500000578124 634x366 WANITA INI KETAGIHAN MAKAN ABU MAYAT SUAMINYA!!

article00D5A586B0000057841 634x363 WANITA INI KETAGIHAN MAKAN ABU MAYAT SUAMINYA!!

eatingashes WANITA INI KETAGIHAN MAKAN ABU MAYAT SUAMINYA!!

eatingashes1 WANITA INI KETAGIHAN MAKAN ABU MAYAT SUAMINYA!!

eatingashes3 WANITA INI KETAGIHAN MAKAN ABU MAYAT SUAMINYA!!

Bukanh mudah untuk kehilangan orang yang kita cintai. Begitu juga dengan Casie, 26 tahun, yang berduka ketika kehilangan suaminya. Akibat dari rasa cinta yang begitu mendalam untuk suaminya, Casie berduka dengan cara yang luar biasa.

Casie yang merupakan warga Fayetteville, Tennessee, Amerika Serikat, memiliki ketagihan memakan abu mayat suaminya. Tabiat tersebut dapat membuatnya merasa nyaman dan tenang.

Keduanya bertemu pertama kali pada tahun 2008. Linda, ibu Casie mengatakan dua setengah tahun kehidupan Casie dengan Shawn merupakan mungkin satu-satunya saat dimana Casie benar-benar merasa bahagia. Namun, baginya dunia serasa berhenti berputar ketika Shawn meninggal tiba-tiba kerana serangan asma mengejut.

Awalnya, dia berkabung dengan membawa abu suaminya kemana pun dia pergi, termasuk kedai,shoping complex, ataupun restoran. Perkara tersebut menjadi lebih ekstrim ketika pada suatu hari sedikit abu suaminya tumpah ke tangannya.

“Saya tidak ingin mengelapnya sebab itu adalah suami saya dan saya tidak ingin membuangnya pergi,” katanya. “Jadi saya hanya menjilatnya dengan jari saya.”

Sejak saat itu, dia tidak mampu untuk berhenti untuk memakannya. . Casie menggambarkan rasa abu tersebut seperti telur busuk, pasir, dan kertas.

Meskipun banyak orang yang memiliki ketagihan akan sesuatu, tetapi ketagihan yang dimiliki Casie sangat mengejutkan. Selain itu, bahan kimia yang terkandung dalam abu juga berbahaya bagi kesihatan jika tertelan.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com