Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Isnin, 5 Disember 2011

Tangan Lelaki Ini Jadi Ikan Lumba-lumba...!!!

Kongsi Di Pesbuk

SOFIA - Seorang lelaki kehilangan lengannya dalam sebuah kecelakaan tragik, namun seniman tato berhasil merubah lengan lelaki itu menjadi kepala ikan lumba-lumba.

Heine Braek memutuskan untuk merubah bentuk luka menjadi kepala ikan lumba-lumba, dirinya meminta seorang seniman tato asal Bulgaria, Valio Ska untuk mengubahnya menjadi tato tiga dimensi berbentuk lumba-lumba.

“Ketika saya berusia 13 tahun saya cuba mengambil jalan pintas dibahagian atas kereta yang mulai bergerak. Saya kehilangan keseimbangan dan terjatuh," ujar Braek, seperti dikutip Daily Mail, Jumaat (2/12/2011).

"Hal pertama yang saya lihat sesudah operasi adalah bentuk lengan saya yang seperti kepala lumba-lumba. Saya memutuskan untuk melakukan sesuatu dengan lengan saya, dan saya menghubungi Valio untuk membuatnya menjadi sebuah tato timbul. Teman-teman saya menyukainya dan saya pun gembira melihat bentuk tangan saya,” tambahnya.

Ska yang menjalankan “Sofia Ink” di Bulgaria memerlukan waktu sekitar 3.5 jam untuk menyelesaikan pekerjaannya yang cukup rumit.(rhs).

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com