Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Selasa, 15 Januari 2013

Artisan Nigeria Menutupi Kereta menggunakan tenunan raffia Tebu Iklankan Perniagaan Nya

Kongsi Di Pesbuk
Ojo Obaniyi, tukang berbakat dari bandar Nigeria Ibadan telah tampil dengan cara yang bijak pengiklanan raffia sawit beliau menganyam rotan perkhidmatan - dia diliputi di dalam dan di luar pikap Volkswagen beliau dalam bahan semula jadi.



Terdapat banyak raffia sawit tebu penenun di Nigeria, tetapi salah seorang daripada mereka telah berjaya menarik perhatian seluruh internet, selepas gambar unik iklan-on-roda ditahan oleh laman web berita utama. Berusia 40-tahun Ojo Obaniyi mempunyai idea asal untuk menutup kedua-dua di dalam dan di luar pikap Volkswagen kecil dalam raffia sawit rotan. Ini termasuk keseluruhan badan kereta, topi roda, kerusi, stereng dan papan pemuka keseluruhan. Apabila dia telah dilakukan, dia melompat di dalam kenderaan beliau satu-of-a-jenis dan mula memandu di sekitar bandar, menarik perhatian pejalan kaki. Ojo, yang mempunyai 20 tahun pengalaman menganyam raffia sawit tebu, berkata "Saya mahu membuktikan titik bahawa ia bukan sahaja golongan elit berpendidikan yang boleh membuat perubahan positif dalam masyarakat. Kami, tukang juga mempunyai bakat untuk melaksanakan perubahan dan membuat kesan positif dalam masyarakat. Itulah sebabnya saya memutuskan bahawa saya juga mesti melakukan sesuatu yang akan membuat orang ramai untuk mengenali saya dan tahu saya di seluruh seluruh dunia dan secara lanjutan membuktikan kepada dunia bahawa Afrika dan sememangnya Race Hitam keseluruhan mempunyai orang-orang yang sangat berbakat. "Ini hanya pergi untuk menunjukkan kepada anda idea-idea kreatif dan bakat tidak perlu belanjawan pengiklanan besar untuk menjadi berkesan.







0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com