Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Khamis, 24 Januari 2013

korban tiang konkrit

Kongsi Di Pesbuk


Muar: “Ya Allah, anak aku Azem, Balqis. Ya Allah.. Esah,” raung Md Ghazali Salamon, 46, sebaik jenazah isteri serta dua anaknya diletakkan di beranda rumahnya di Batu 14, Bukit Naning, Jalan Air Hitam-Muar, di sini, semalam.

Sebelum itu, Md Ghazali terpaksa menunggu hampir sejam ketika anggota bomba berusaha mengeluarkan mayat tiga beranak berkenaan yang terbunuh selepas Proton Persona dinaiki mereka dihempap lori 10 tan membawa tiang konkrit.
Kemalangan ngeri itu berlaku betul-betul di depan rumah mereka di Batu 14, Bukit Naning, Jalan Air Hitam-Muar, di sini, pada jam 1.20 tengah hari semalam.

Ketika kejadian, mangsa, Ngaisah Redzuan, 46, yang juga guru matematik di Sekolah Kebangsaan Bukit Naning dalam perjalanan pulang ke rumah bersama anak, Puteri Balqis Sofea Md Ghazali, 10, dan Faatirrohullah al Azzem, 12.

Sebaik tiba di lokasi kejadian, Ngaisah dikatakan membelok ke kiri jalan untuk memasuki pekarangan rumahnya, namun lori terbabit yang mengekori di belakang tiba-tiba terbabas sebelum terbalik dan muatannya menimpa kereta dinaiki mangsa.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com