Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Ahad, 6 Januari 2013

Gadis Cuci Seksi Sebagai Tarikan Di Pameran Motorsikal Di Kuala Lumpur

Kongsi Di Pesbuk Perempuan sexy selalu digunakan sebagai komoditi untuk berbagai macam keperluan, profesi yang biasanya menggunakan khidmat perempuan sexy ini adalah SPG (Sales Promotion Girl). Alasan syarikat menggunakan perempuan sexy lebih kepada daya tarik perempuan itu sendiri sebagai cara untuk mendapatkan perhatian awam (khususnya lelaki) dalam memasarkan produknya.

Penggunaan SPG sexy hampir dilakukan oleh setiap negara, bahkan negara yang terkenal cukup ketat dalam melaksanakan aturan agama-pun masih terdapat para perempuan SPG dengan busana sexy seperti di negara kita ini. Seorang rakan telah menghantar gambar melalui e-mel tentang sebuah event pameran motosikal beberapa tahun yang lalu. Event ini di adakan di padang Merbok, Kuala Lumpur dengan menampilkan beberapa SPG dengan pakaian yang cukup mencabar.

Tema yang diambil oleh sebuah motor besar ini dalam mempamerkan produknya adalah "gadis-gadis cantik mencuci motor". Boleh dibayangkan, para gadis dengan pakaian sexy bahan kain tipis, basah kuyup oleh air tentu tubuh-tubuh mereka akan semakin kelihatan sexy dengan kain yang melekat cukup ketat ditubuh mereka, terlihat jelas lekuk tubuh mereka. Sebuah cara yang menurut saya cukup bijak untuk menarik perhatian lelaki, bagaikan pelita ditengah kegelapan para "laron-pun" datang mengelilingi para SPG ini. Lensa kamerapun banyak dibidikkan cuba mencari sudut terbaik untuk mengambil gambar sexy para SPG, para gadis sexy inipun seolah-olah malah pasang pose tanpa merasa risih untuk menunjukkan lekuk tubuh sensual mereka.























0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com