Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Jumaat, 23 November 2012

Casey Legler - Wanita Yang Bekerja sebagai Model Lelaki!!!

Kongsi Di Pesbuk
Casey Legler, 35, adalah seorang wanita yang eksklusif model pakaian lelaki. Dengan tulang pipi tajam beliau dan ketinggian 6ft 2in, ia adalah mudah untuk melihat mengapa dia baru-baru ini telah ditandatangani kepada bahagian lelaki di agensi model Ford berprestij

Ada sesuatu yang pelik berlaku di dalam industri fesyen hari ini. Selepas kita posted tentang lelaki seperti Andrej Pejic dan Stanyslas Fedyanin, yang telah menemui pakaian wanita model kejayaan, kini tiba masanya kita bertemu satu-satunya wanita di dunia yang model pakaian hanya lelaki. Kelahiran Perancis-Casey Legler mengatakan penjaga mungkin beliau sebagai model lelaki bermula selepas menyamar sebagai lelaki dalam pemotretan, sebagai memihak untuk teman. 'Saya, sebenarnya, rakan-rakan dengan seorang jurugambar, yang mempunyai cerita ini, siapa tahu, dalam beberapa cara badan saya kerja, tetapi juga hanya tahu apa yang saya kelihatan seperti dan berkata, "Anda sempurna untuk ini. Adakah anda? "Dan saya tidak melakukan apa-apa pada yang hari Jumaat tertentu, dan saya berkata ya! 'Kata beliau dalam satu temu bual dengan Majalah TIME. Selepas rakannya menunjukkan gambar-gambar yang terhasil kepada Booker di Ford, dia telah lama ditandatangani kepada bahagian lelaki oleh agensi berprestij.



Seperti yang pelik kerana t mungkin kelihatan pada mulanya, ia adalah mudah untuk melihat mengapa Casey membuat apa-apa model lelaki yang hebat. Dia mendapat ketinggian yang sempurna (6ft 2in), tulang pipi tajam, kulit sempurna dan fizikal anak laki-laki dan gaya fesyen. Selepas dia layak untuk acara renang di Sukan Olimpik di Atlanta, pada umur 18 tahun, dia juga memotong rambutnya sangat pendek, untuk mengalami sensasi berenang dengan kepala dicukur bahawa rakan sepasukan lelakinya bercakap tentang, dan kini dia memakai rambut beliau dengan quiff pendek. Adakah ia hamparan bagi saya untuk mendapatkan pakaian ala lelaki memakai? 'Legler meminta. 'Sesiapa sahaja boleh melihat saya selama dua saat dan tahu bahawa bahagian yang tidak begitu rumit. Saya rasa bahagian yang boleh merasa rumit kadang-kadang adalah bahawa saya juga kelihatan benar-benar sengit dalam berpakaian. "


'Ia akan menjadi satu perkara yang benar-benar indah jika kita semua hanya boleh memakai apa yang kita mahu, tanpa ia bermaksud sesuatu, "kata Casey. Apa yang saya ingin adalah bahawa kita semua dapat menjadi betul-betul siapa kita. Dan kadang-kadang yang rumit. Kami mempunyai cara yang sangat khusus di mana kita mengenal pasti diri sebagai lelaki atau perempuan dan saya fikir bahawa kadang-kadang mereka boleh mengehadkan ... Melihat saya di papan lelaki ... bercakap kepada tanggapan kebebasan, anda tahu. Ada sesuatu yang benar-benar berani tentang itu, dan bahawa ia benar-benar mengatakan melihat, terdapat juga cara lain, dan ia benar-benar rad. "




0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com