Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Isnin, 26 November 2012

Frederick Hengl Tidak mengaku bersalah Untuk Membunuh Dan Memasak Isterinya!!

Kongsi Di Pesbuk
Frederick Hengl

Seorang lelaki berusia 68 tahun itu mengaku tidak bersalah Rabu untuk membunuh isterinya selepas polis menemui kepalanya terputus dalam freezer dan bahagian badan beliau memasak di dapur di rumah mereka Oceanside.

Frederick Hengl kelihatan lemah kerana beliau memasuki rayuan, dan peguam beliau telah meminta dia menerima rawatan perubatan, menurut UT San Diego.

Polis berkata, mereka bertindak balas kepada aduan jiran mengenai bau busuk yang datang dari dua bilik tidur pasangan itu, gaya-banglo pagi Jumaat rumah.

Pegawai pertama memasuki rumah melalui tingkap dan melihat tiga kuali memasak daging di dapur yang ternyata menjadi bahagian mangsa, berusia 73 tahun Anna Faris.

Ia dipercayai Faris dibunuh kadang-kadang pada bulan November. Pihak berkuasa belum ditentukan bagaimana dia meninggal dunia.

Terdapat keping banyak tulang dipotong segar yang ditemui di sekitar rumah, kata Timbalan Daerah Peguam Katherine Flaherty. Satu pengisar daging, gergaji, pisau boning dan lain-lain bahan-bahan pemotongan juga di dalam rumah.

Flaherty berkata tiada bukti kanibalisme.


Jiran Erick Chavez memberitahu UT San Diego bahawa bau busuk dari rumah berkembang tidak tertanggung selepas seseorang diletakkan kipas dalam satu tingkap rumah. Bau telah tinggal selama lebih dari seminggu.

Hengl kekal dipenjara pada $ 5000000 jaminan. Satu usaha untuk meninggalkan mesej telefon untuk malam Rabu pertahanan awam adalah tidak berjaya.


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com