Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Khamis, 15 November 2012

Kembar Pelarjar Dalam Lukisan Berusia 450 Tahun..

Kongsi Di Pesbuk
Seorang pelajar mendapati kembarnya tergantung di dinding dalam lukisan berusia 450-tahun.

Max Galuppo, 20, kelihatan seperti saudara sama berkembar bangsawan tanpa nama dalam seni abad ke-16 Itali.

Max sendiri mengatakan dia tidak dapat melihat persamaan apabila dia melihat lukisan di galeri sehingga teman wanitanya membuat dia bergambar di hadapan untuk foto.

Nikkie Curtis dikesan Max berganda apabila pasangan itu melawat Philadelphia Museum of Art dan berjalan lalu "Potret seorang bangsawan dengan Duelling sarung tangan" oleh artis yang tidak diketahui.

Beliau berkata: "Ia adalah benar-benar pelik Beliau adalah benar-benar sedar ia, dan saya berjalan lalu ia dan adalah seperti, 'Adakah anda melihat lukisan ini sekarang Ia kelihatan seperti anda?"

Max, seorang pelajar di Universiti Kuil bandar AS, berkata: "Secara jujur, saya tidak melihat ia, saya tidak nampak persamaan.

"Dan kemudian saya melihat gambar saya di sebelahnya, dan anda tidak boleh menafikan bahawa."
Tetapi samalah tidak mungkin kebetulan selepas semua.

Galuppo mengatakan dia sebenarnya mungkin berkaitan kepada bangsawan sebagai datuk dan neneknya adalah dari kawasan yang sama utara Itali di mana potret dipercayai telah dicat sekitar 1562.

Pada bulan Mei kita memberitahu bagaimana pemain palsu mati untuk bintang Hollywood Sylvester Stallone telah ditemui dalam karya Raphael di Vatican.

max mirrorstwin stance art gallery

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com