Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Selasa, 13 September 2011

5 tetamu kenduri kahwin ditikam..!!

Kongsi Di Pesbuk
SHAH ALAM: Hanya disebabkan tersentuh beberapa tetamu di satu majlis perkahwinan di Taman Subang Mas, Subang Jaya, dekat sini, malam kelmarin, seorang lelaki umpama hilang akal apabila mengamuk dan menikam lima tetamu di majlis itu.
Akibatnya, seorang daripada mangsa warga tempatan berasal dari Sabah cedera parah dan kini dirawat di sebuah hospital akibat terkena tikaman pisau lelaki terbabit.

Sebelum kejadian, suspek dikatakan melalui kawasan majlis perkahwinan itu yang turut diserikan dengan acara berkaraoke satu pasangan dari Sabah.
Disebabkan hujan lebat, suspek berhenti dan menumpang teduh di khemah yang disediakan tidak jauh dari Blok A, pangsapuri berkenaan.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Asisten Komisioner Rosli Mohamad Isa, berkata ketika kejadian kira-kira jam 10.45 malam, suspek menumpang teduh sambil memerhatikan acara karaoke itu di tempat kejadian.

Bagaimanapun, katanya, suspek dipercayai salah faham lalu mengamuk apabila badannya tersentuh oleh tetamu di majlis itu menyebabkan dia menikam beberapa mangsa menggunakan sebilah pisau.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com