Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Selasa, 13 September 2011

Traktor dirempuh kereta api..!!

Kongsi Di Pesbuk
BEGINILAH keadaan bahagian badan traktor yang dirempuh
 kereta api di Kilometer 44, Sungai Dusun, Kuala Krai semalam.


KUALA KRAI - Seorang lelaki warga Indonesia maut apabila traktor pengangkut kelapa sawit yang dipandunya dirempuh sebuah kereta api penumpang semasa cuba melintas di landasan di Kilometer 44, Sungai Dusun dekat sini pagi semalam.
Dalam kejadian kira-kira pukul 10.15 pagi itu, mangsa, Mohd. Rizwan Mohd. Shaiful, 26, yang merupakan pekerja di Ladang Mengkebang di sini mengalami kecederaan parah di kepala dan putus telinga.
Ketua Polis Daerah Kuala Krai, Supritendan Abdul Rahman Jaafar berkata, kejadian berlaku ketika traktor yang membawa muatan buah kelapa sawit itu dalam perjalanan ke tempat simpanan yang terletak kira-kira 50 meter dari lokasi kejadian.
Jelasnya, akibat kemalangan tersebut, traktor itu terputus dua manakala perjalanan kereta api yang membawa 80 penumpang dari Tumpat ke Gua Musang itu tergendala selama sejam.
NUR AZIAH menunjukkan gambar Mohd. Rizwan yang maut selepas traktor dipandunya dilanggar kereta api di Kuala Krai semalam.


"Mangsa yang sudah mendirikan rumah tangga dengan isteri warga tempatan disahkan meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Kuala Krai," katanya ketika dihubungi di sini semalam.
Sementara itu, isteri mangsa, Nur Aziah Mat Naim, 24, memberitahu, suaminya itu pernah menyatakan hasrat ingin membawanya bertemu dengan keluarga di Lombok, Indonesia.
"Sejak berkahwin sembilan bulan lalu, suami beria-ia mahu menemukan saya dengan keluarganya. Tapi, kerana tidak cukup duit, hasrat itu ditangguhkan ke hari raya. Malangnya hasrat itu tak kesampaian," katanya yang masih belum dikurniakan cahaya mata.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com