Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Isnin, 19 September 2011

Ditemui pucat, tak bergerak..!!!

Kongsi Di Pesbuk
SELAMAT SALLEH menunjukkan lori dicuci sepupunya, Azizan yang maut di Kampung Perawah, Ngulang Kangar semalam.


PADANG BESAR – Malang menimpa seorang lelaki apabila dia ditemui oleh isterinya sudah tidak bernyawa selepas badannya tersepit antara pintu lori dan dinding surau di Kampung Perawah, Ngulang dekat sini semalam.
Dalam kejadian pada pukul 8.30 pagi, Azizan Ramli, 44, ditemui dalam keadaan muka pucat dan tidak bergerak selepas separuh badannya tersepit antara pintu lori yang bergesel dengan dinding surau yang terletak berdekatan rumah pasangan itu.
Sebelum tragedi itu, Azizan keluar mencuci lori di luar rumah pada pukul 6.30 pagi sebelum kenderaan itu dipercayai bergerak secara tiba-tiba sebelum mangsa cuba memberhentikan lori tersebut.
Azizan yang sudah tidak bernyawa ditemui oleh isterinya, Izyatun Mayuzia Che Saad, 30, yang sebelum itu mencuci pakaian di belakang rumah.
Menurut Izyatun Mayuzia, hatinya tiba-tiba berasa tidak sedap ketika sedang mencuci pakaian yang mendorong suri rumah itu keluar menjenguk Azizan di luar rumah.
“Bila saya nampak suami di pintu lori dengan kepala di dalam lori, ingatkan dia tidak apa-apa. Kemudian saya memanggil Azizan tetapi dia tidak menjawab dan setelah mendekatinya saya terkejut melihat Azizan dalam keadaan pucat dan tidak bergerak lagi,” kata wanita itu ketika ditemui di bilik mayat Hospital Tuanku Fauziah (HTF), Kangar semalam.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com