Saya Sayang Malaysia

Pengikut

Ahad, 18 September 2011

Lagi imej mirip pemimpin pembangkang didedah..!!

Kongsi Di Pesbuk
KELIHATAN gambar seorang mirip pemimpin pembangkang bersama seorang lelaki memasuki pintu lif sebuah apartmen seperti yang tersiar dalam blog Papa Gomo semalam.



KUALA LUMPUR - Satu klip video berwarna didakwa imej mirip seorang pemimpin pembangkang tersebar di Internet, dikatakan dirakam di hadapan lif sebuah apartmen yang menjadi tempat lelaki itu melakukan hubungan seks dengan seorang perempuan warga China, Febuari lalu.
Pendedahan yang dibuat melalui laman blog Papa Gomo dipercayai merupakan rakaman daripada kamera litar tertutup (CCTV) dirakamkan ketika pemimpin itu masuk dan keluar lif di sebuah apartmen di Ampang.
Rakaman berdurasi selama 3 minit 48 saat bertarikh 21 Februari lalu memaparkan imej dua lelaki pada pukul 10.09 malam.
Dalam klip tersebut, imej dua lelaki termasuk ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah turut kelihatan kira-kira 47 saat sebelum mereka berdua masuk ke sebuah lif.
Dalam pendedahan yang dibuat pada pukul 10 pagi semalam itu, turut memaparkan kembali imej aksi tidak berwarna seorang lelaki dengan seorang perempuan dipercayai warga China seperti yang disebarkan sebelum ini.
Kedua-dua lelaki tersebut kemudiannya kelihatan keluar dari lif di penghujung rakaman tersebut kira-kira pada pukul 10.52.
Rakaman tersebut turut dipaparkan di beberapa blog lain.



sumber - kosmo

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Catatan Yang Ditulis Dalam Blog Ini Adalah Hakmilik http://phantom1-jomlayan.blogspot.com